Directorii de instituții de la Botoșani puși la punct, nu mai pot să „bată câmpii” în ședință

Directorii instituțiilor deconcentrate au participat la ședința Colegiului Prefectural în cadrul căreia s-a luat o decizie ce îi vizează în mod direct.

 

Mai exact, a fost aprobat un model-cadru de raportare trimestrială a activităţii. Raportul va fi prezentat în cadrul ședințelor de Colegiu Prefectural.

 

Conform proiectului de hotărâre, 27 de șefi de instituții trebuie să se supună deciziei prefectului și să întocmească un astfel de document.

 

În total, sunt 15 puncte pe care directorii instituțiilor de la Botoșani trebuie să le completeze.

 

Raportarea va trebui să conțină posturile vacante, numărul funcționarilor publici, proiectele derulate la nivelul instituțiilor, numărul reclamațiilor administrative împotriva angajaților dar și alte aspecte care pot fi consultate în documentul atașat mai jos.

 

 

O astfel de hotărâre a fost adoptată și în mandatul prefectului Dan Nechifor. Cu toate acestea, directorii instituțiilor au preferat în continuare să citească efectiv de pe hârtie cât mai multe pagini din care să reiasă o activitate cât mai bună a instituției.

 

Proiect de hotărâre