Comisarii de la Protecţia Consumatorilor asaltaţi de reclamaţii la E.ON

 

Avalanşă de reclamaţii depuse la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor cu privire la avariile produse la sistemul de energie electrică. Dacă în trecut acestea erau sporadice şi din anumite zone ale judeţului, în prezent comisarii susţin că nemulţumirile sunt tot mai frecvente.

Oamenii se plâng atât de faptul că sunt lăsaţi pe întuneric cât şi de rapiditatea cu care intervin pentru remedierea defecţiunilor, echipajele de furnizorul de energie electrică. Pentru mediul rural termenul de intervenţie este de 72 de ore în timp ce pentru cel urban, de 24. O explicaţie a avariilor dese ar fi şi creşterea numărului de consumatori fizici şi juridici care împovărează reţeaua proiectată pentru a anumită capacitate.
„Au început să apară reclamaţii din diferite zone ale judeţului. Poate într-adevăr din cauza stării vremii, dar…Probabil s-au mai făcut dezvoltări, au apărut societăţi, case care s-au racordat în urma avizelor primite şi cine ştie dacă mai există puterea instalată pentru care a fost ea proiectată. S-ar putea şi asta să fie una din cauze, dar e problema E.ON-ului”, a declarat Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct CJPC.
[[banner]]
Deşi nu deţin pârghii legale pentru rezolvarea acestor probleme, comisarii monitorizează totuşi modul în care sunt tratate reclamaţiile consumatorilor dar şi dacă aceştia sunt despăgubiţi la momentul în care avariile sunt soldate cu pagube materiale.
Noi ce facem , verificăm dacă reclamaţiile sau solicitările consumatorilor au fost înregistrate de către E.ON şi dacă se respectă termenul de remediere a deficienţelor Iar în cazul în care o avarie se lasă şi cu deteriorări de aparatură, ştim că există un termen de 5 zile perioadă în care consumatorul trebuie să se adreseze celor de la E.ON ei fac o comisie, verifică instalaţia şi în funcţie de constatări acordă despăgubiri”, a mai spus Mirel Rogalschi. De asemenea, comisarii de la Protecţia Consumatorilor au mai înregistrat reclamaţii şi cu privire la nivelul facturilor emise de E.ON mai ales după introducerea certificatelor verzi.
CITEŞTE:
 Florarii controlaţi şi amendaţi la început de an şcolar