„Clienţi noi-vechi” cu centrale abandonate la Modern Calor

 

Societatea de termoficare a municipiului Botoşani se bucură de „clienţi noi”. Ca urmare a implementării proiectului aflat în derulare „Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul municipiului Botoşani pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislația de mediu și creșterii eficienței energetice”, au fost înregistrate creşteri în rândul botoşănenilor care s-au rebranşat la Modern Calor.
Pe lângă abonaţii existenţi, înainte de debutul sezonului rece 2012-2013 au fost rebranşate la sistemul de termoficare centralizată în jur de 60 de locuinţe. Din cauza majorărilor frecvente ale tarifelor la gazele naturale, aceştia au renunţat la centralele termice şi au revenit la stat pentru a scoate bani mai puţini din buzunare la plata căldurii. „Factura medie pe decembrie a fost de 140 de lei la o garsonieră, la un apartament cu două camere a fost în jur de 270 de lei, la trei camere era cam 340 de lei şi pentru ianuarie sunt cam aceleaşi facturi, nu este mare diferenţa”, a declarat Florin Sandu, director general Modern Calor care a mai spus că nu exclude varianta ca numărul celor care vor reveni la societatea de termoficare să mai crească. Lucru anunţat de altfel şi de reprezentanţii Primăriei Botoşani  care susţin că potrivit previziunilor până în 2014 creşterea preţului la gazul metan va fi de peste 80% faţă de 2011, iar tarifele societăţii de termoficare pentru căldură şi apă vor fi într-un an de zile semnificativ sub cele ale E.ON Gaz.
Spre preţuri mai accesibile s-au orientat şi marii consumatori, respectiv Carreman, Uvertura Mall, E.ON, Grădiniţa nr.14 şi parohia Sfântul Antonie cel Mare care s-au branşat la sistemul centralizat de încălzire. Pentru perioada care urmează, strategia de marketing a Modern Calor SA presupune câștigarea unor noi clienți importanți, cum ar fi Complexul de Agrement Cornișa, Spitalul de Pediatrie sau Sala Polivalentă Elisabeta Lipă.
CITEŞTE:
 Primăria face reclamă la Modern Calor cu preţuri mari la gaz