(P) Caravana „Bună ziua, schimbare!” staționează în fața centrului cultural Mihai Eminescu, din Vorona, județul Botoșani, în perioada 24 iulie – 9 august 2024.
Conceptul de unitate mobilă, care circulă într-un camion modular, a fost dezvoltat pentru a simplifica accesul comunităților locale din România la servicii financiare și tehnologie.
Caravana „Bună ziua, schimbare!”, o inițiativă comună a Băncii Comerciale Române și Vodafone România, în parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, a ajuns miercuri, 24 iulie, în localitatea Vorona, din județul Botoșani. Camionul modular va staționa până vineri, 9 august, în parcarea cinematografului din localitate și va oferi locuitorilor acces la servicii și produse financiare, la tehnologie, dar și la cursuri de educație financiară. De la începutul anului, camionul modular „Bună ziua, schimbare!” a staționat în localitățile Poienile de Sub Munte, Maramureș, Crasna, județul Sălaj, Pâncota, județul Arad, Tășnad, județul Satu Mare.
Caravana „Buna ziua, Schimbare!” facilitează accesul comunității și la servicii de protecție și asigurări generale și de viață și găzduiește o serie de sesiuni dedicate pentru fermierii din zonă. Aceștia vor putea afla cum să acceseze finanțare pentru dezvoltarea propriilor afaceri, pentru producție și echipamente agricole. În același timp, în vederea dezvoltării agriculturii durabile și performante vor exista sesiuni de informare despre fondurile europene disponibile, dar și despre politicile agricole la nivel național și european.
Nicoleta Grăjdeanu, Director Zonal Retail BCR
„Suntem bucuroși să aducem proiectul „Bună ziua, schimbare!” în județul Botoșani, la Vorona. Ne aflăm în cea de-a 21-a locație în care staționează caravana, de la debut, și continuăm să facilităm accesul la informații menite să asigure sănătate financiară și prosperitate. Totodată, suntem fericiți că până acum, peste 1 milion de români au beneficiat gratuit de educație financiară prin programele Școala de Bani și Coaching Financiar.Misiunea noastră continuă cu încrederea că putem normaliza dialogul despre bani, planificare, dar și independență financiară, indiferent de mediul de reședință”.
Acces ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR utile în viața de zi cu zi, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și la pachete Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie - telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV;
Facilitarea accesului la informații de educație financiară și digitală, adaptate în funcție de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.
De asemenea, în cadrul caravanei, vor putea fi accesate și produsele BCR, în ofertă limitată, din noua campanie comercială care includ:
Punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 09:00 - 16:00, până pe 9 august. Doi experți, unul în domeniul financiar-bancar și unul din zona de tehnologie și telecomunicații, vor fi prezenți permanent și vor oferi consiliere personalizată pornind de la nevoile reale ale comunității.
La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:
De asemenea, camionul modular este dotat cu un echipament multifuncțional, care va putea oferi următoarele operațiuni:
În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații, clienții vor putea accesa ofertele de abonamente pentru servicii fixe (internet și televiziune) și pe cele de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, tablete, trotinete, aspiratoare robot, etc.), și își vor putea plăti factura sau reîncărca cartela în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR.
Caravana „Bună ziua, schimbare!” a început traseul său prin România în octombrie 2022, cu misiunea de a ajunge în cât mai multe localități din țară. Camionul modular a parcurs peste 5.000 de kilometri în ultimul an, vizitând 20 de comunități rurale sau mici urbane din regiunile Muntenia, Oltenia, Moldova, Transilvania, Banat, Maramureș și Crișana.
Locuitorii au beneficiat de acces simplificat la servicii și produse bancare, de asigurări, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală, dedicate inclusiv copiilor lor. Numai anul trecut peste 2.000 de români s-au bucurat de 60 de ateliere de educație financiară și digitală. Mai mult, peste 1.000 de persoane și-au deschis un cont 100% online, prin George, și au fost identificate 60 de oportunități de finanțare socială pentru antreprenorii locali.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 18 birouri mobile dedicate companiilor și 318 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 69% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). Clienții BCR dispun de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale (2.000 de echipamente) și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați biroul de presă la adresa: [email protected]
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro