Candidatul PRM cu pîrtia de schi la Corni, lăsat baltă de partid

 

Candidatul Partidului România Mare pentru Primăria Corni care şi-a prezentat programul electoral la sediul formaţiunii în cursul zilei de vineri 31 ianuarie şi care cuprinde o serie de idei care de care mai ambiţiose, a fost scutit se pare în lupta electorală de sprijinul liderilor PRM pe plan financiar. Cu excepţia unei invitaţii la o conferinţă de presă în cadrul căreia şi-a lansat candidatura, Constantin Fandache nu a mai avut parte de nici un fel de suport din partea partidului. Astfel, el şi-a băgat adînc mîna în propriul buzunar şi a scos bani pentru a-şi face campanie electorală pe cont propriu.
Constantin Fandache susţine că, odată cu demararea campaniei electorale, din partea Filialei Judeţene a PRM nu a primit nici un fel de sprijin financiar. El este de părere că, din start candidaţii său vin cu un plus în acest maraton electoral, dat fiind faptul că au susţinere de la liderii judeţeni, însă nu acelaşi lucru este valabil şi în cazul său. „Şansele mele sunt diferite de ale celorlalţi candidaţi pentru că eu îmi fac campanie pe banii mei, pe cheltuielile mele personale, iar ei îşi fac campanie pe cheltuielile tuturor, probabil au campania mai amplă, mai pompoasă, mai cu daruri, mai cu daruri, porci tăiaţi, mici, bere. Filiala nu are bani pentru că la nivel de comună nu are nici un consilier local, la candidatura trecută în 2008 nu a obţinut nici un consilier, eu am fost miercuri la ei şi m-am prezentat la ei ca să îmi depun candidatura şi cheltuiala este pe spinarea mea personală”, a declarat Constantin Fandache. Candidatul PRM susţine că şi-a plătit singur materialele electorale care constau în afişe sau bannere, cheltuind în acest sens, pînă în prezent circa 1.000 de lei. Printre altele, conform programului său electoral, el îşi propune accesarea de fonduri interne şi europene pentru a se amenaja în comună un patinoar, o pîrtie de schi şi săniuş, continuarea aducţiunii cu apă şi gaz, asfaltarea drumului Sarafineşti – Mesteacăn – Ratos, crearea condiţiilor pentru dezvoltarea mediului de afaceri, atragerea investiţiilor străine în vederea creşterii numărului locurilor de muncă.