Reprezentanţii S.C. Nova Apaserv S.A. anunţă că au identificat şi aplicat o soluţie pentru ca botoşănenii să nu mai aştepte la două cozi pentru plata facturilor la apă din perioada 14 septembrie – 22 octombrie.
Situaţia a apărut după ce societatea Apa Grup a rămas pe parcursul lunii septembrie fără licenţă de furnizare a serviciilor de apă şi canalizare, acesteia luându-i locul S.C. Nova Apaserv S.A. Pentru perioada mai sus menţionată, s-au emis două facturi, una pentru consumul lunii septembrie, achitat fostului operator S.C. Apa Grup S.A. şi o a doua, pentru consumul de apă din prima jumătate a lunii octombrie, eliberată de S.C. Nova Apaserv S.A. Programul electronic, precum şi procedurile contabile de încasare permit începând de astăzi plata celor două facturi la acelaşi ghişeu. „Ne cerem scuze pentru întârzierea cu care s-au pus la punct aceste detalii, din cauza cărora au apărut nemulţumiri în rândul clienţilor noştri. Încercăm să rezolvăm problemele din mers şi vă garantez că procedurile de plată a apei şi canalizării se vor moderniza în foarte scurt timp.”, a declarat Maricel Georgescu, directorul general al S.C. Nova Apaserv SA. Fără datorii la bugetul de stat, noul operator va avea posibilitatea să îmbunătăţească net relaţia cu beneficiarii, lucru ce se va reflecta atât în calitatea apei furnizate cât şi în modalităţile de plată a facturilor.