Botoşănenii care se confruntă cu pene de curent, tablouri electrice stricate sau văd stâlpi căzuţi la pământ pot apela la numărul de telefon 0800 800 929 pentru a face sesizări asupra acestor probleme. Numărul este gratuit, disponibil non-stop şi apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă.
De la începutul acestui an, consumatorii de energie electrică au la dispoziţie serviciul Telverde E.ON Moldova Distribuţie, cu un număr unic de telefon pentru transmiterea sesizărilor privind deranjamentele în alimentarea cu energie electrică, se arată într-un comunicat de presă. „Suntem în permanenţă preocupaţi de creşterea calităţii serviciilor oferite consumatorilor de energie electrică, iar îmbunătăţirea comunicării cu clienţii este una dintre direcţiile importante în care acţionăm. Suntem convinşi că prin lansarea Telverde vom fi mai aproape de consumatori şi de nevoile lor”, a declarat Sorin-Sebastian Potânc, Director General E.ON Moldova Distribuţie. Botoşănenii care apelează la noul număr de telefon 0800 800 929 pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ. Serviciul Telverde va funcţiona în paralel cu numărul vechi 0231 929 până la finalul lunii aprilie, după care acesta va fi dezactivat, rămânând valabil doar cel nou.