Banii respinși pentru publicitate la Cornișa, ceruți din nou anul acesta 

Direcția de Servicii Publice, Sport și Agrement (DSPSA), structură din subordinea Primăriei ce a preluat administrarea parcului de agrement Cornișa, vrea să solicite o sumă de 50.000 de euro pentru acțiuni de promovare a obiectivului. 

 

O sumă similară, de 200.000 de lei a fost solicitată și anul trecut pe vremea asta, pe vremea unui alt primar și a altor consilieri locali, parte dintre ei încă în plenul de la municipiu. 

 

În urma votului, la acest capitol a fost aprobată o sumă de doar 5.000 de lei. 

”Am solicitat această finanțare pe bugetul DSPSA, demersul anul trecut era pe bugetul Primăriei. Am cerut un buget de promovare care mi se pare destul de mic, comparativ cu așteptările pe care le avem de la zona respectivă”,
Eugen Țurcanu, director DSPSA

Directorul DSPSA a fost unul dintre consilierii locali care au votat împotrivă anul trecut iar motivul pentru care spune că a făcut acest lucru a fost că pe atunci parcul Cornișa încă nu era gata. 

”Da, am respins. Dacă nu o să am, nu o să am, asta e, că doar nu este Cornișa mea. Anul trecut era o utopie că este gata, dar anul acesta va fi gata. În această vară se va deschide”,
Eugen Țurcanu, director DSPSA 

Promovarea parcului Cornișa ar urma să fie făcută cu panouri montate în județele mari ale țării, în aeroporturi sau pe rețele de socializare.