Șoferii trebuie să meargă cu viteza melcului pentru a evita spargerea parbrizelor.
Muncitorii de la firma Luconsa Galaţi toarnă din nou piatră concasată pe tronsoanele de pe drumul naţional 29A Suceava-Dorohoi, pe teritoriul județului Suceava, şi criblura sare de sub roţi la o viteză mai mare de 20-30 km/oră.
Turnarea de piatră concasată poartă denumirea tehnică de „tratament dublu invers cu bitum modificat” şi este soluţia care i-a adus la disperare pe localnici şi pe navetişti, mai ales că pe aceleaşi porţiuni de drum a fost aplicată şi anul trecut, scrie Monitorul de Suceava.
Oamenii s-au săturat să reclame la autorităţi că li se distrug maşinile, iar primarul de la Adâncata, Viorel Cucu, a declarat, ieri, că din anul 2018 a transmis circa 10 scrisori şi memorii responsabililor de la Ministerul Transporturilor şi de la Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere, fără nici un rezultat.
De asemenea, 11 primării de pe traseul DN 29A au trimis un memoriu ministrului Transporturilor, în care îşi exprimă nemulţumirea faţă de soluţia tehnică aleasă şi de calitatea lucrărilor.
„Răspunsul ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, primit anul acesta la sesizările noastre, a fost promisiunea că, în 2020, de la Adâncata până la limita cu Vârfu Câmpului va fi turnat covor asfaltic”, a afirmat primarul comunei Adâncata.
Specialiştii de la drumuri spun că turnarea criblurii este o soluţie tranzitorie către covorul asfaltic.
Potrivit sursei citate, șoferii sunt sfătuiţi încă de la intrarea în judeţul Suceava, dinspre Botoşani, să reducă viteza şi să păstreze o distanţă mai mare între autovehicule. Primul astfel de panou este amplasat înainte de podul peste râul Siret, printre gunoaiele şi bălăriile cu care sunt întâmpinaţi oaspeţii la intrarea în judeţul Suceava.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL: