În data de 05 februarie 2025 Primăria Municipiului Botoșani anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare următorului proiect de act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru determinarea modalității de atribuire a serviciului public de salubrizare al Municipiului Botoșani, pentru activitățile de măturat, spălat şi stropitul căilor publice din localitate, inclusiv colectarea şi transportul deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deşeuri, precum şi a deşeurilor provenite din coşurile stradale la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de tratare, precum și curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice din localitate şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ
Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe site-ul Primăriei, prima pagină, în Secțiunea Monitorul Oficial Local, subsecțiunea Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională (https://primariabt.ro/categorie/noutati/consultare-publica/)
Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Registratura instituției.
Persoanele fizice sau juridice interesate pot depune în scris la Aparatul Consiliului Local, la sediul Primăriei, Piața Revoluţiei nr. 1, camera 104, propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare la proiectul de hotărâre, în termen de 10 de zile lucrătoare începând cu data publicării anunțului, luni - joi între orele 8:00-16:00, vineri 8:00-14:00.
Materialele transmise vor purta mențiunea: „Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru determinarea modalității de atribuire a serviciului public de salubrizare al Municipiului Botoșani, pentru activitățile de măturat, spălat şi stropitul căilor publice din localitate, inclusiv colectarea şi transportul deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deşeuri, precum şi a deşeurilor provenite din coşurile stradale la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de tratare, precum și curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice din localitate şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ”
Propunerile pot fi transmise și electronic la adresa de e – mail: [email protected]
Propunerile trimise vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, Secțiunea Monitorul Oficial Local – Subsecţiunea Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională, la documentele proiectului de hotărâre mai sus menționat.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați, există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: Alina Manolache, Aparatul Consiliului Local – telefon: 0372316708, e-mail [email protected]
Primar,
Cosmin Ionuț Andrei