Amenzi la service-uri pentru daune nedecontate sau tarife „ascunse”

 

În urma unor reclamaţii depuse de botoşăneni nemulţumiţi de calitatea serviciilor de la mai multe service-uri auto din Botoşani comisarii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) au efectuat controale în vederea depistării neregulilor semnalate. Verificările au fost făcute la 17 operatori economici, iar dintre aceştia, şapte au primit avertisment.

Un număr de trei botoşăneni au reclamat la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor faptul că lucrările din dosarele de daune nu le-au fost decontate, alte două sesizări au fost făcute cu privire la lipsa de informare a tarifelor practicate din partea service-urilor auto şi neprezentarea declaraţiilor de conformitate la finalizarea lucrărilor. "S-a urmărit respectarea prevederilor legale privind protecția consumatorului la service-urile auto. În total au fost verificați 17 operatori economici, am aplicat 7 avertismente și o amendă de 2.000 de lei” , a declarat Mirel Rogalschi, comisar șef Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Botoșani. În timpul controlului s-a dispus măsura de a stopa activitatea temporară  ale prestării serviciilor până la intrarea în legalitate, respectiv afișarea tarifelor în ceea ce privește manopera a opt operatori economici.
CITEŞTE:
 Staţii ITP, RAR-ul şi service-uri controlate de inspectorii metrologi