Un nou lanţ de magazine, cu branduri consacrate, îşi va deschide porţile la sfârşitul lunii august

Noua galerie de retail are o suprafață închiriabilă de 3.100 de metri pătraţi şi va fi la Dorohoi.

 

București, 21 Iunie - NEST, primul parc de retail al dezvoltatorului ceh RC Europe în Dorohoi – județul Botoșani își va deschide porțile la sfârșitul lunii august. Noile branduri aduse de NEST - Deichmann, TXM, PEPCO, Altex si JYSK - se alătură retailerului Penny Market, care operează deja cu succes în Dorohoi din 2013. 

 

Noua galerie de retail are o suprafață închiriabilă de 3.100 de metri pătraţi și este împărţită în două faze. Prima fază a construcţiei va fi inaugurată la sfârşitul lunii august și va aduce în peisajul de shopping din Dorohoi branduri ca Deichmann, TXM, PEPCO și Altex.

Deschiderea JYSK va marca încheierea celei de a doua faze și este preconizată pentru începutul lunii noiembrie a acestui an. 

Parcul va fi compus din cinci spaţii distincte iar în acest moment ocuparea este de 100%.

„Am ales sa deschidem primul parc de retail sub conceptul NEST în Dorohoi pentru ca aici am dezvoltat deja un proiect de succes pentru Penny Market. Stăpânim conceptul acesta de parc de retail şi intenţionăm să îl multiplicăm în România în cât mai multe locații. Lucrăm deja la câteva proiecte în ţară” a declarat Andrei Raţi, Country Manager RC Europe în România.

Valoarea investiției depășește 3.2 milioane de euro și la dezvoltarea proiectului RC Europe a cooptat și câțiva furnizori locali.

 

Acest concept de retail funcţionează cu succes peste tot în Europa şi cu siguranţă va funcţiona şi în România. Acest format este mult mai prietenos şi mult mai rapid de accesat pentru clienții finali. 

“Spre deosebire de marile centre comerciale unde experiența de shopping este prelungită datorită distanțelor parcurse și a timpului dedicat parcării și ulterior al revenirii la mașină, într-un parc de retail timpul este în favoarea clientului. Vorbim despre accesarea rapidă a magazinului dorit, al ușurinței cu care se poate parca precum și distanța mică dintre magazine.” explică Country Manager-ul RC Europe. 

Spre deosebire de proiectele realizate anterior şi predate marilor reţele de food retail,  parcurile de retail dezvoltate de RC Europe vor fi păstrate în portofoliul dezvoltatorului şi închiriate.