Un gigant INVADEAZĂ piața: Apare un nou lanț de magazine cu preţ redus

Este oficial. Un gigant japonez a intrat pe piața de retail din România.

 

 Prima sa unitate a fost deschisă în Bucureşti pe data de 1 septembrie. Este vorba despre un gigant japonez, Miniso, care a fost înfiinţat în 2013 şi care a ajuns la vânzări globale de 1,8 miliarde de dolari în doar patru ani.

 

Retailerul deţine peste 3000 de magazine la nivel global. Acesta este prezent în peste 70 de ţări, inclusiv în SUA, Australia, Canada, Coreea de Sud, Japonia, China şi Vietnam, iar oficialii şi-au propus să ajungă la o reţea de 6 000 de magazine până în 2020.

 

În România, colosul Miniso pregăteşte o mutare în forţă. Aceste va deschide cinci magazine doar în acest an, după care şi-a propus să ajungă la peste 40 de magazine în oraşe, cât şi în provincie. Nu se ştie momentan dacă şi la Botoşani va deschide o unitate.

”Plănuiam de multă vreme să aducem Miniso în România. Suntem convinşi că vom avea succes, aşa cum s-a întâmplat în toate ţările în care ne-am extins cu rapiditate din 2013 până acum. Publicul căruia ne adresăm în primul rând are între 17 şi 35 de ani”, a declarat Jake Liu, CEO Miniso România.

 

Gama de produse comercializată de retailer este foarte largă. Acesta are la vânzare de la produse pentru casă, precum prosoape, tacâmuri, farfurii, perne, cutii pentru depozitare, până la produse cosmetice, cadouri, produse digitale, şi chiar mâncare.

 

Cele mai atractive, însă, sunt preţurile.

 
download from google play download from apple store