Achizițiile pe internet, practicate în România la o scară tot mai largă, continuă să fie pline de capcane. A simțit-o pe propria piele și administratorul unei firme din Botoșani.
Potrivit YesComment.ro, pe data de 12 octombrie a acestui an, el a comandat de pe eMag un sistem All-in-One în valoare de 5.000 de lei.
All-in-One PC sau All-in-One Desktop este acel tip de computer care are toate componentele hardware și monitorul încorporate într-o carcasă comună, astfel încât întregul PC este conținut într-o singură unitate.
Pe 14 octombrie 2021 a fost sunat de curier pentru a ridica pachetul. Cum nu putea în acel moment să se întâlnească pentru livrare, a reprogramat-o peste o oră.
Între timp însă, agentul de la Fan Courier l-a sunat din nou și i-a transmis că a terminat livrările și că transportă din nou coletul la sediul companiei de la marginea orașului.
În aceeași zi, administratorul firmei în cauză s-a deplasat la respectivul punct de predare și a preluat pachetul.
L-a desfăcut după câteva ore și a constatat cu stupoare că All-in-One – ul este spart. Computerul era pur și simplu crăpat pe jumătate din ecran, semnul unei izbituri violente.
A contactat din nou eMag și la cererea clientului compania axată pe vânzări de la distanță a trimis un agent de la o altă firmă de curierat, care în ziua când s-a primit reclamația a ridicat computerul.
Clientul a avut posibilitatea de a opta între a primi banii înapoi în cont, deoarece plătise online în avans marfa, și un voucher egal cu valoarea bunului pe care îl achiziționase și a ales pentru prima variantă.
Culmea este însă că la doar câteva zile după această întâmplare un alt antreprenor botoșănean a avut o pățanie parcă trasă la indigo. Pe 19 octombrie omul de afaceri a comandat tot de pe eMag un computer de tipul celui menționat.
I-a fost livrat tot de Fan Courier și tot peste două zile. Spre deosebire de clientul precedent, și-a dat seama că este ceva în neregulă chiar înaintea desfacerii pachetului întrucât ambalajul era brăzdat până la calculator.
Când a extras All-In-One – ul a constatat că temerea i s-a adeverit și că inclusiv folia care ar fi trebuit să îl protejeze este ruptă, condiții în care nu a mai continuat despachetarea și a returnat produsul. Fiind client Genius, și-a primit banii în aceeași zi.
eMag a rambursat în ambele cazuri banii fără a explica dacă îi aparține vina livrării produselor avariate sau dacă aceasta aparține firmei de curierat.
YesComment.ro , care a solicitat firmei de curierat un punct de vedere care până la data redactării articolului nu a venit, este un portal în care românii își pot povesti experiențele pe care le au în centrele comerciale, supermarketuri, mall-uri, restaurante, dar și la achizițiile online, la bănci, benzinării, cu furnizorii de cablu TV, internet, telefonie.
Pot acorda note, la final rezultând un clasament al celor mai bune companii întocmit exclusiv prin ochii consumatorilor.
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL