Turcii cu magazin la Botoșani au ajuns să dea ora exactă în mall-urile din România

Piaţa locală de modă e dominată de branduri străine care au venit treptat în România, unde au găsit apetit pentru trenduri şi interes pentru haine şi încălţăminte, piese pe care românii cheltuie anual circa 5 miIiarde de euro.

 

De la Occident...


Iniţial au fost mărcile din Spania, Italia, Germania sau Marea Britanie cele care au venit.


Apoi retailerii polonezi au luat cu asalt industria, astăzi fiind circa zece grupuri importante în domeniu, dintre care unele în poziţii de top.


Potrivit ZF.ro, ultimul „trend“ în retailul de fashion îl reprezintă venirea companiilor de profil din Turcia.


„În afară de companiile poloneze care au asaltat România, mai sunt şi companiile din Turcia, care sunt susţinute foarte mult de statul turc“, spune Adrian Câzu, director de magazine în cadrul retailerului de încălţăminte Benvenuti, unul dintre cei mai importanţi actori din sector.


Benvenuti e o afacere antreprenorială românească.

 

... La Orient


Grupul turc LC Waikiki, activ pe piaţa de modă, a intrat în România în 2009, ajungând azi la zeci de magazine şi afaceri de sute de milioane de lei.


Turcii de la LC Waikiki au deschis un magazin inclusiv la Botoșani, în complexul Stop Shop, din apropierea supermarketului Kaufland de lângă fosta Integrata.


LC Waikiki este cel mai important actor turc din moda românească, cu zeci de magazine şi afaceri de 300 milioane de lei lei.


Alte câteva nume din aceeaşi ţară care deja sunt active în România sunt Koton, D’s Damat şi AC&co


Iar în ultima perioadă sunt şi nume noi care intră pe piaţă, precum Jimmy Key, Suwen Lingerie şi InStreet.


FOTO: felicia-iasi.ro