Tel verde pentru reclamaţii începînd cu ziua păcălelilor

 

Conducerea Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor a anunţat că, de pe data de 1 aprilie 2010, fiecare agent economic are obligativitatea să afişeze în unitate un număr de telefon pe care îl pot apela consumatorii nemulţumiţi. Practic, noutatea acestei măsuri constă în faptul că, dacă o persoană nemulţumită reclamă o neregulă în intervalul 8:00-16:00, inspectorii sanitar veterinari se vor deplasa la faţa locului imediat în vederea verificării celor sesizate. Totodată, linia telefonică va fi deschisă şi pe durata nopţii, în intervalul 16:00-8:00 dimineaţa, astfel încî reclamaţiile pot fi înaintate la orice oră din zi sau din noapte.” Pînă pe data de 1 aprilie, fiecare agent economic care vinde sau prepară produse este obligat  să pună într-un loc vizibil pentru consumatori un anunţ făcut de ei, să îş plasticheze, sau să procedeze cum ştiu ei mai bine pentru a nu fi deteriorat, afiş care conţine tel verde al Autorităţii Naţionale Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi care va fi disponibil non stop”, a declarat Minodora Vasiliu, director coordonator DSVSA.