Botoșănenii nu ezită să-și caute dreptatea la instituțiile statului atunci când ceva îi nemulțumește. Deși se pare că acest efort este unul inutil.
Aproape 100 de reclamații au fost făcute în luna noiembrie a anului 2018 la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Botoșani.
Cele mai multe reclamații sunt adresate către operatorii de telefonie mobilă din cauza faptului că beneficiarii nu sunt mulțumiți de serviciile oferite.
”Serviciile de telefonie mobilă, fixă, servicii de internet. La operatorii economici care oferă aceste servicii sunt cei mai mulți consumatori, de aceea și reclamații sunt în zona respectivă mai multe”,
ne-a declarat Mirel Rogalski, șef CJPC
Deși în cele mai multe reclamații au fost vizați operatorii de servicii de telefonie sau internet, niciunul dintre aceștia nu a primit avertisment sau amendă.
La CJPC s-au depus luna trecută 87 de reclamații. Orice plângere este rezolvată în decursul a 30 de zile lucrătoare.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL: