SURSE neoficiale: Constructorul ar fi RENUNȚAT la lucrările de la Botoșani – Tg. Frumos: REACȚIA celor de la DRDP Iași

O postare care este extrem de comentată pe un grup de Facebook care numără peste 60.000 de persoane atrage atenția asupra faptului că lucrările de modernizare pe drumul ce duce spre Tg. Frumos ar fi fost stopate.

 

„Constructorul și-ar fi retras utilajele și muncitorii”

 

Iar motivul ar fi unul pe criterii financiare privitoare la valoarea alocată investiției, prin licitație.

 

”Din surse sigure vă spun că pe drumul DN28B nu se va mai lucra prea curând. Câștigătorul licitației și-a retras utilajele și muncitorii deoarece nu se se încadrează în bugetul pe care îl are (și-a luat jucăriile și a plecat acasă). Nu aș putea să vă spun care sunt următorii pași, dacă se face altă licitație sau dacă cel care este desemnat în acest moment va negocia alte prețuri, dar oricare dintre aceste variante va fi, va dura luni sau chiar ani de zile. Așa că, nu vă mai faceți speranțe, cel puțin anul acesta nu cred că mai vedem lucrări și utilaje pe Botoșani – Tg. Frumos”,

Se arată în postarea care a devenit virală

 

Organizare de șantier pe drumul Botoșani - Tg. Frumos

 

Reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași infirmă zvonurile și arată faptul că la acest moment se parcug etape birocratice importante și necesare pentru continuarea lucrărilor.

 

„Referitor la modernizarea DN 28B,Tg. Frumos – Botoșani, proiectul tehnic este în faza de avizare la nivelul CTE al CNAIR, premergătoare avizării planului de management al traficului și de instituire a restricțiilor. La acest moment, antreprenorul desemnat prin contract a început aprovizionarea cu materiale, executând lucrări preliminare și de organizare de șantier (amenajare platformă utilaje și stație de asfalt) în vederea demarării propriu-zise a lucrărilor de modernizare”,

Nicolae Popovici, purtător de cuvânt DRDP Iași

 

Reamintim, contractul de modernizare a DN 28B a fost adjudecat prin licitație de asocierea SC AQUA PARC SRL(lider)  – SC MAVGO HOLDING SRL – VAHOSTAV SK a.s. – TRAMECO SA și prevede modernizare a 71,512 km de drum național, cu platforma de 9 m, tronsonul fiind prevăzut cu 9 poduri (dintre care unul nou și 8 reabilitate),  104 podețe (61 noi și 43 reabilitate) și 36 intersecții la nivel.

 

Termen de finalizare – 24 de luni de la semnarea ordinului de începere a lucrărilor.

 

DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:

download from google play download from apple store