Bătaie crasă de joc la adresa unui grup de botoșăneni care au cumpărat bilet pentru o cursă interjudețeană efectuată de o firmă de transport din Botoșani.
Botoșănenii au plătit câte 120 de lei pentru o cursă Mangalia – Botoșani. S-au pornit de la malul mării dimineață la ora 8:00 însă autocarul s-a defectat după nici două stații în care a apucat să oprească.
După ce autocarul care aparține firmei Lyk s-a stricat oamenii au fost „depozitați” într-un loc aproape de Brăila.
„Ne-au dus la un depou de tramvaie, de mijloace de transport în comun, de pe centură la Brăila. Și am stat acolo șase ore, ca domnii să se lămurească, până am urcat în alt autocar. Am stat 6 ore pe ceas, doamnă. Fără o apă, fără absolut nimic. Sunt bătrâni aici, care nici nu s-au putut ține după noi să meargă la un supermarket să-și ia o pâine sau o sticlă de apă”,
ne-a povestit Anișoara A., o botoșănencă din autocar
Femeia a mai povestit că are un copil cu diabet și a fost nevoie să caute un loc unde să îi facă insulină dar și să-i cumpere mâncare.
Alte familii care aveau copil mic, au renunțat după trei ore și au căutat altă alternativă de transport pentru a ajunge la Botoșani.
„Ne-au tot dus cu zăhărelul și ne-au amăgit. Ei tot au lucrat acolo la autobuz, au insistat să-l repare. Dar noi care am stat în soare atât timp? Am plătit 120 de lei dar nu au zis nimic, au zis că ei sunt șoferi nu sunt patroni”,
a mai spus femeia
Oamenii sunt deciși să meargă la Comisariatul Județean pentru Protecțua Consumatorilor și să depună o plângere împotriva firmei de transport.
Vor ajunge la Botoșani aproape de miezul nopții, oră la care probabil nu vor găsi pe nimeni la sediul societății Lyk.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL: