Serviciu la Primărie pentru urgențe edilitare cu dispecerat și echipaje non-stop

Această inițiativă poate fi concretizată în cadrul Primăriei Botoșani până la sfârșitul anului sau, în funcție de costuri, în 2018. 

 

Se dorește înființarea unui serviciu de urgență pentru a se interveni, la orice oră dar mai ales pe timpul nopții la situații de ordin edilitar.

 

Pentru că la acest moment, în cazul în care se prăbușește un copac după ora 17:00, de exemplu, angajații Primăriei sunt în afara orelor de program și este extrem de dificil să se intervină. 

”Au fost incidente care au privit prăbușirea unor arbori, chiar săptămâna trecută au fost cinci incidente într-o zi, am fost la fața locului și întâmpinăm dificultăți cu curățarea carosabilului, a aleilor de acces, degajarea cablurilor electrice care pot încurca circulația și pot prezenta pericol pentru cetățeni”
Cosmin Andrei, viceprimarul municipiului Botoșani

Problemele care pot fi rezolvate: 

•    intervenții pe spații verzi de urgență
•    lucrări edilitare cu caracter de urgență 
•    surpări în carosabil
•    îndepărtare cadavre de animale de pe carosabil 
•    semnalizare rutieră de urgență


”Cred că este oportun și voi analiza foarte serios în perioada următoare înființarea unui serviciu de permanență pentru intervenții edilitare la Primăria municipiului Botoșani sau de altă natură, dacă aceste intervenții sunt cu caracter de urgență”,
Cosmin Andrei, viceprimarul municipiului Botoșani

De asemenea, se dorește și înființarea unui dispecerat cu număr de telefon unde populația sau serviciile publice pot să sune pentru diverse urgențe. 

”Dacă vreți, este o comparație cu ISU dar la un nivel mai mic, ca să nu se simtă nimeni lezat, pentru intervenții care privesc infrastructura edilitară”,
Cosmin Andrei, viceprimarul municipiului Botoșani

Demersul este în acest moment la stadiu de analiză. (Sursa foto: Dor de Botoșani)