Secretarul general al județului va fi evaluat pentru activitatea desfășurată de la 1 ianuarie 2024 și până la finalul mandatului președintelui CJ.
În acest sens, a fost inițiat un proiect de hotărâre pentru desemnarea a doi consilierii județeni care să evalueze performanțele secretarului general.
„Conform prevederilor art. 485 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare, evaluarea performanțelor profesionale individuale ale secretarului general al județului se realizează de către o comisie de evaluare formată din președintele consiliului județean și doi consilieri județeni, desemnați, în acest scop, cu majoritate simplă, prin hotărâre a consiliului județean”, se arată în raportul de specialitate
Au fost propuși să-l evalueze pe secretarul județului Marcel Bejenariu cei doi vicepreședinți Dorin Birta și Bogdan Dăscălescu.
Proiectul de hotărâre privind constituirea comisiei va fi votat în cadrul ședinței ordinare a Consiliului Județean.