SECȚIUNE pusă la dispoziția pacienților de șefii de la Mavromati pentru RECLAMAȚII la adresa personalului

Anunțul a fost făcut în urmă cu scurt timp de către reprezentanții Spitalului Județean Mavromati.

 

Pentru a fi îmbunătățite serviciile medicale adresate botoșănenilor dar și pentru corectarea unor eventuale derapaje, noul manager Monica Adăscăliței a introdus o secțiune nouă pe pagina web a unității, la care pot fi transmise eventuale reclamații.

 

„Spitalul Județean de Urgență "Mavromati" Botoșani a implementat în cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un așa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc a trimite sesizări, reclamații și de ce nu chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de către Spital, o pot face comletand un formular online, care, după finalizare și trimitere ajunge direct pe masă Conducerii Spitalului, pentru o mai bună și rapidă rezolvare a problemelor și luarea de măsuri corespunzătoare”,

Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean Mavromati

 

În acest context, reprezentanții spitalului susțin că sunt convinși de faptul că, pe viitor, relația pacient – spital va fi gradual îmbunătățită.

 

Reclamațiile pot fi transmise AICI