Se coace acum la Primărie: Mașini cu roțile blocate, parcări cu plată

Într-una din ședințele de permanență ținute de primar cu viceprimarii și toți șefii de servicii din subordine, Cătălin Flutur a cerut revizuirea regulamentului privitor la parcările cu plată din municipiu și modul în care se va acționa în cazul autoturismelor parcate neregulamentar sau abandonate pe domeniul public.

 

Aceste regulament a mai intrat în atenția și a fostului Deliberativ însă consilierii locali, mai ales cei liberali nu au fost de acord cu nici una dintre variantele propuse pentru înființarea unui serviciu în acest sens fie la societatea Eltrans, fie la Direcția de Servicii Publice, Sport și Agrement (DSPSA).

 

Cătălin Flutur pare să prefere Eltrans.

 

”I-am rugat într-o ședință de permanență pe colegii care au întocmit regulamentul și pe colegii din Primărie să croim acel regulament în ceea ce privește administrarea serviciului respectiv. Și atunci, ținând cont de faptul că vom avea o problemă la Eltrans, eu sunt foarte optimist în ceea ce privește proiectul nostru de reabilitare a transportului public local”
Cătălin Flutur, primarul municipiului Botoșani

(În cadrul proiectului privitor la modernizarea transportului public de la Botoșani cu bani europeni de urmărește reabilitarea căii de rulare, completarea mijloacelor de transport, modificarea depoului, etc).

 

Iar explicația pentru preluarea acestui serviciu de către cei de la Eltrans ar fi faptul că mai mulți salariați ar putea să rămână fără activitate odată cu implementarea proiectului european.

 

”Există acel risc ca un an sau doi să nu avem grad de ocupare pentru salariații de la Eltrans și atunci rugămintea a fost pentru colegii mei să identificăm soluția ca acest serviciu de parcări, blocări mașini să-l preia Eltransul. Asta va însemna pentru noi că mai dăm un grad de ocupare unor salariați de la Eltrans, nu știm câți, dar le întindem o mână de ajutor”
Cătălin Flutur, primarul municipiului Botoșani

 

Lucru de altfel valabil și pentru angajații de la altă societate ”pentru că trebuie să ne gândim în perspectivă ce vom face cu salariații de la Urban Serv care vor rămâne fără obiectul de activitate odată cu ratarea celor două licitații la care va participa Urban Serv”. (G.E.)