Salariații de la Eltrans, ori hingheri de mașini, ori în șomaj

Chiar dacă proiectul privitor la modernizarea transportului public de la Botoșani nu a fost nici măcar depus, discuțiile ce-i privesc pe salariații acestei unități deja au loc.

 

Declarațiile făcute de primarul Cătălin Flutur au fost confirmate de conducerea societății Eltrans care a arătat că nu se vor găsi soluții pentru toți cei 134 de salariați.

 

”Evident pe perioada cât se vor executa lucrările de modernizare va trebui să căutăm o soluție pentru angajații care nu vor mai avea obiectul muncii. Împreună cu Primăria după ce se va adjudeca lucrarea, vom încerca să găsim soluții”,
Victor Ivănescu, director adjunct Eltrans

 

Parte dintre cei încadrați la Eltrans ar putea merge la serviciul transporturi care se va ocupa cu ridicarea sau blocarea autoturismelor din oraș.

 

Această procedură este una de durată în condițiile în care regulamentul local privitor la regimul parcărilor de la Botoșani trebuie armonizat cu legea ce a fost adoptată la nivel național.

 

Abia ulterior, după un studiu de impact, s-ar putea propune ca acest serviciu să fie preluat de Eltrans.

 

”Dacă cumva putem prelua serviciul de administrare a parcărilor, ridicări și blocări de mașini, o parte ar putea să lucreze în acest domeniu. O parte, după ce firma constructoare va câștiga licitația, o parte din angajați putem face o echipă, să preluăm și noi o parte din lucrări, dacă putem cădea la înțelegere cu constructorul, ca subcontractanți. Iar restul probabil vom găsi o formă de șomaj tehnic”,
Victor Ivănescu, director adjunct Eltrans

 

După finalizarea proiectului privitor la transportul public, tramvaiele ar urma să dispară definitiv și să fie înlocuite cu autobuze electrice.