Registrul Auto Român (RAR) a transmis un comunicat de presă referitor la „noul angajat” care va rezolva de acum înainte toate probleme.
Redăm mai jos comunicatul transmis:
„De acum, mai simplu de interacționat cu noi, mai ușor de accesat informații tehnice, via Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român .
Vrei să verifici rapid când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii tale?
Vrei să știi cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obții o programare într-o reprezentanță?
De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro).
Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.
Cu ajutorul lui RAReș simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că accesați site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone.
Vă invităm pe www.rarom.ro să-l cunoașteți pe RAReș!”