S-A DECIS: Ce se întâmplă cu persoanele care au fost angajate pe timpul stării de alertă

Este vorba despre 2.000 de specialişti angajaţi în direcţiile de sănătate publică şi în serviciile de ambulanţă.

 

Guvernul României a adoptat astăzi o hotărâre prin care cei 2.000 de specialişti angajaţi vor putea să susțină examen în vederea ocupării posturilor pe perioadă nedeterminată.

 

Persoanele angajate în perioada stării de alertă, declarată în contextul pandemiei COVID-19 în direcţiile de sănătate publică şi în serviciile de ambulanţă, vor putea fi menţinute în sistemul de sănătate.

 

Executivul a anunţat că a adoptat, în şedinţa de luni, o Hotărâre de Guvern pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, scrie news.ro.

 

„Prin Hotărârea aprobată astăzi de Guvern, a fost stabilit cadrul legal pentru organizarea examenelor în vederea ocupării posturilor pe perioadă nedeterminată pentru personalul angajat pe perioada stării de alertă pe cele 2.000 de posturi aprobate pentru personalul contractual din cadrul direcţiilor de sănătate publică judeţene şi al serviciilor de ambulanţă judeţene”,

au transmis reprezentanţii Guvernului.