Astfel, retailerul intră în concurență cu brandurile deja existe de pe piață.
Polonezii de la Żabka investesc masiv în România, urmând să deschidă aproximativ 4.000 de magazine, intrând în directă concurenţă cu branduri deja existente.
Retailerul polonez Żabka, cea mai mare rețea de magazine de proximitate din Europa, își accelerează planurile de extindere pe piața din România, unde vede un potențial de dezvoltare de aproximativ 4.000 de magazine. Grupul a intrat în România în 2024, prin achiziția companiei Drim Daniel Distribuție FMCG, iar până la finalul anului trecut reușise să deschidă deja 60 de magazine sub brandul dedicat Froo.
Extinderea continuă rapid: în prezent, rețeaua a ajuns la 89 de magazine, dintre care 68 în București, 11 în județul Ilfov, patru în Pitești și, recent, primele trei locații în Constanța, potrivit economica.net.
Momentan, nu se știe dacă vor fi deschise magazine și la Botoșani.
Żabka își propune să deschidă anual peste 1.000 de magazine pe piețele unde este prezentă, consolidându-și astfel poziția dominantă și în afara Poloniei. La 31 decembrie 2024, Grupul opera deja 11.069 de magazine, după ce a adăugat 1.166 de locații noi într-un singur an.
Cu o estimare totală de piață de 19.500 de magazine în Polonia și 4.000 în România, planurile de expansiune vizează o dublare a vânzărilor către clientul final până în 2028.