Poșta Română a început să vândă alimente și băuturi: Deschidem o nouă perspectivă asupra pieței

Poșta Română și Auchan Retail România au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară. Proiectul debutează cu o etapă pilot în patru oficii poștale din Pitești. Inaugurarea a avut loc vineri, în prezența directorilor generali ai celor două companii.

 

”Suntem bucuroși să dăm curs unei noi provocări de business”


Gama selecționată și pusă la dispoziție “by Auchan” este formată din aproximativ 150 de produse și este expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 m2 în incinta oficiilor poștale. Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare.


„Suntem bucuroși să dăm curs unei noi provocări de business și să aducem, în premieră, produsele unui specialist alimentar în oficiile liderului serviciilor poștale din România, Poșta Română. Construim împreună acest proiect prin care ne propunem să servim și mai bine locuitorii, cu produse și servicii adaptate. În cadrul etapei pilot vom testa și evalua o selecție de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poștale. Mulțumesc partenerilor noștri și sunt convins că împreună facem un pas către viitor pentru ambele companii”,


Ionuț Ardeleanu, director general Auchan Retail România.

 

 

posta romana auchan

 

 

”Vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare”


Poșta Română, brand național de tradiție, este liderul de piață în sectorul serviciilor poștale și deservește aproximativ 19 milioane de români, punând la dispoziția clienților săi o rețea extinsă de 5.500 de oficii poștale.


„Ne-am dorit foarte mult să încheiem acest parteneriat cu Auchan, unul dintre cei mai importanți retaileri de pe piața europeană. Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care își doresc să poată rezolva lucrurile repede și ușor”,


Valentin Ștefan, directorul general Compania Națională Poșta Română.


Azi în Pitești, cine știe când, poate și la Botoșani


În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România.


În prezent, compania fanion a românilor în domeniul serviciilor poștale se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (93,52% din pachetul de acțiuni) și Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acțiuni).