Pod nou peste Prut anunțat de la București, între județul Botoșani și raionul Rîșcani - FOTOGALERIE

Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) a validat documentația de atribuire pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru patru poduri rutiere noi peste Prut.

 

Procedura de licitație pentru primele trei poduri de mai jos a fost anulată anul trecut, iar acum s-a revizuit din punct de vedere economic valoarea estimată și a fost adăugat încă un pod, cel de la Răducăneni (RO) - Bărboieni (MD), după cum urmează.

 

Pod nou Stânca (RO) – Costești (MD)


Amplasamentul se va desfășura pe teritoriului județului Botoșani și al Raionului Rîșcani, la sud de actualul punct vamal, ce funcționează pe DN29E


Pod nou Bumbata (RO) – Leova (MD)


Amplasamentul va fi localizat în estul României, la nivelul județului Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Leova.


Pod nou Falciu (RO) – Leca (MD)


Amplasamentul viitorului obiectiv se va desfășura pe teritoriul județului Vaslui și al Raionului Cantemir


Pod nou Răducăneni (RO) – Bărboieni (MD)


Amplasamentul se află localizat în estul României, la nivelul județului Iași și în vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Nisporeni


Termenul de depunere a ofertelor este 29 februarie.


”Drumurile de legătură vor asigura conectivitatea atât cu infrastructura rutieră existentă, cât și cu celelalte proiecte de infrastructură majoră din România, aflate în diferite stadii de implementare, precum: Autostrada Unirii A8 Târgu Neamț - Iași - Ungheni, parte a Coridorului TEN-T Core (Central) și Drumurile de mare viteză Tișița-Albița, Buzău-Brăila, Brăila-Focșani, Suceava-Botoșani, dar și DX Brăila-Galați”,


Irinel Scrioșteanu, secretar de stat - Ministerul Transporturilor


În cadrul acestor obiective de investiții, se vor implementa cel puțin următorii indicatori tehnico-economici:


- pod rutier nou
- drum de legătură la infrastructura existentă
- punct control frontieră