Încălzirea accentuată a vremii a adus cu sine o creștere masivă a numărului de clienți de la Cornișa Aquapark & Sports. În weekend-ul precedent s-a stabilit recordul de încasări de la inaugurarea uriașului complex.
Nici mai mult, nici mai puțin de 77.964 de lei a încasat Direcția Servicii Publice, Sport și Agrement (DSPSA), cea care administrează Parcul Cornișa, în perioada 7 – 9 iunie.
Sâmbătă, vârful de clienți s-a înregistrat la orele 15:00 – 16:00, în timp ce duminică piscina exterioară a fost plină de dimineață până seara.
De altfel, acesteia i se datorează în mare parte și explozia de venituri, lipsa unui ștrand al orașului timp de mai bine de un deceniu făcându-se din plin resimțită.
Dar și ”Taverna racilor”, prezentă la sfârșitul săptămânii la Cornișa Aquapark & Sports, a atras botoșănenii.
În jurul orei 16:00 s-au ocupat locurile de parcare astfel încât s-a blocat circulația automobilelor pe stradela de lângă patinoar.
Marea surpriză este însă că și în zilele lucrătoare sunt o mulțime de clienți, o bună parte elevi.
”Nu se omoară toți cu cartea, nu sunt foarte conștiincioși, ca să o spunem pe aia dreaptă, dar bine măcar că vin să facă sport și mișcare. Să luăm și partea pozitivă a lucrurilor. Aici, vrei - nu vrei, intri pe un tobogan, într-o piscină, se antrenează”,
Eugen Țurcanu, director DSPSA.
Afluxul mare de persoane l-a determinat pe directorul DSPSA să gândească un protocol de colaborare cu Poliția Locală.
”Să vină când îi chemăm noi, să fie o chestiune proactivă, să vină să ne ajute, dar nu am avut elemente grave, scăpate de sub control. De când am făcut evenimentul de deschidere oficială, din mai, de atunci lucrurile sunt pe un trend ascendent pe zi ce trece”,
Eugen Țurcanu, director DSPSA.
Acesta crede că numărul clienților și implicit încasările vor crește odată cu venirea vacanței de vară.
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL