(P) Voronskaya la raft! Votca de la Vorona a intrat în cea mai mare reţea de hypermarketuri

Una dintre cele mai mari companii din Botoşani a intrat de la începutul acestei săptămâni într-o reţea prestigioasă de hypermarketuri.

 

Trei dintre produsele marca Prodalcom Vorona” pot fi găsite acum şi pe standurile cu marfă din Carrefour. Şi nu doar în centrul comercial de la Botoşani.


Mai exact, este vorba despre „Ştefan cel Mare”, votcă produsă din respect pentru calitate, dar şi pentru importanta pagină de istorie oferită românilor de domnitorul Moldovei, la cinci secole de la sfârşitul vieţii sale pământeşti şi de “Voronskaya”, votcă premium lansată în 2001, de 40 grade, perfectă pentru evenimentele de orice fel. Acestora li se adaugă “Vorona”, o băutură spirtoasă, fabricată după o reţetă proprie.


“Prodalcom” negociază în această perioadă şi intrarea în câteva reţele de supermarketuri.