În general pacienții de la Spitalul Județean Mavromati sunt mulțumiți de modul cum sunt tratați la cea mai mare unitate medicală din Botoșani.
Sau cel puțin asta rezultă din chestionarele de satisfacție completate de către pacienți.
„Satisfacția pacienților referitor la calitatea actului medical și atitudinea personalului se menține la același nivel undeva în jurul unui procent de 85%. Calitatea lenjeriei în cadrul spitalului - pacienții internați au fost foarte mulțumiți în procent de 73%, în cazul curățeniei pacienții au fost foarte mulțumiți în procent de 80%, iar în cazul alimentației oferită în spital pacienții au fost foarte mulțumiți în proporție de 73%”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean Mavromati
De altfel, personalul medical a urmat un curs de comunicare care cel mai probabil va continua.
„S-a observat ca o singură instruire nu este suficientă pentru îmbunătățirea calității unui serviciu medical”, a concluzionat medicul Ștefan Bercea