Administratorii magazinului care a fost cuprins sâmbătă dimineață de un incendiu și-au cerut scuze public clienților care aveau biciclete în magazin, la service, și care au fost afectate de incendiu.
Totodată, reprezentanții iCycle le dau asigurări că fac tot posibilul pentru a rezolva problema în cel mai scurt timp cu putință. Din păcate însă, zona atelierului a fost distrusă în totalitate, iar sculele nu s-au putut recupera.
”Vom face o lichidare de stoc la biciclete, precum și la piesele și accesoriile care nu au fost afectate de incendiu, la prețuri foarte bune, deoarece avem nevoie de resurse financiare pentru reamenajarea magazinul și achiziția de scule. Orice sprijin este binevenit și vom încerca să oferim tuturor celor care ne ajută în acest moment mai dificil, timpul nostru și service gratuit la biciclete atunci când punem magazinul pe picioare. Apreciem orice ajutor ne puteți oferi!”, au anunțat pe Facebook.
Inspectoratul pentru Situații de Urgență Botoșani nu a făcut cunoscută deocamdată cauza producerii incendiului.