O tânără care nu concepe să își părăsească orașul deschide agenția de publicitate Scripglow Concepts: Cum a pornit totul?! – FOTOGALERIE

(P) Andreea Scripcariu are 24 ani și este absolventă a Seminarului Teologic Liceal Sfântul Gheorghe din Botoșani, loc în care și-a descoperit latura artistică, inspirația, creativitatea și dragul de frumos. Ulterior a absolvit facultatea de Psihologie, iar în prezent urmează un master în Retorica discursului științific, literar, jurnalistic, publicitar și electoral din cadrul Facultății de Litere, Universitatea A.I.Cuza din Iași.

 

Proiect câștigător în anul 3 de facultate


În anul 3 de facultate i s-a oferit oportunitatea de a participa la un concurs de planuri de afaceri în cadrul proiectului ”Innotech Student” și a câștigat o subvenție de 350.000 de lei din fonduri nerambursabile, valoarea totală a proiectului fiind de 385.000 de lei.


A reușit să creeze patru locuri de muncă în Botoșani, pe care intenționează să le păstreze și după finalizarea implementării acestui proiect.


”Faptul că nu concep să părăsesc orașul natal m-a făcut să găsesc o cale de mijloc între a fi aproape de familie și această industrie creativă care, cred eu, are foarte mari șanse de a se dezvolta și în Botoșani. Așadar, născută din dorința de a face imposibilul posibil, agenția de publicitate Scripglow Concepts oferă o gamă amplă de servicii din mai multe arii de expertiză: design grafic, logo, generare de conținut, strategie, digital marketing, social media marketing, campanii publicitare, concepte creative și organizare de evenimente din sfera relațiilor publice etc.”,

 

Andreea Scripcariu, fondator Scripglow Concepts

 

andreea scripcaru

 


”Suntem o echipă tânără, cu vibe-ul potrivit și determinarea necesară”

 

S-a hotărât să investească într-o asemenea firmă în urma analizei din care a constatat că angajarea unei agenții de publicitate este calea mai bună pentru bugetul unei companii decât recrutarea de noi angajați, lucru care presupune instruirea acestora cu privire la brand, astfel încât implementarea planurilor sau proiectelor de campanie va dura mai mult timp și ar presupune costuri mai mari.

 

”Suntem o echipă tânără, cu vibe-ul potrivit și determinarea necesară și capabilă să ofere suportul total în conceperea și realizarea succesului pentru branduri corporate și de produs, toate acestea datorită faptului că punem accent pe dezvoltarea business-urilor clienților și adăugăm GLOW pentru cel mai bun rezultat”,

 

Andreea Scripcariu, fondator Scripglow Concepts

 

În opinia sa, apelarea la serviciile unei agenții de publicitate ajută inclusiv la economisirea de timp prețios și pentru că angajații nu vor trebui să-și petreacă timpul planificând și implementând campanii publicitare. Acest lucru este important mai ales dacă respectiva companie nu are personal specializat în acest domeniu.

 

scripglow