Compania anunţă lansarea unui nou serviciu pentru clienţii săi denumit Fare Lock, care le va permite pasagerilor să “blocheze” preţul şi pachetul de servicii pentru zborul selectat, pentru 48 de ore.
Fare Lock este un serviciu care le oferă pasagerilor Wizz Air, (cea mai mare companie low-cost din Europa Centrală şi de Est), posibilitatea de a-și asigura un tarif selectat pentru o perioadă de 48 de ore cu o taxă de 14 Ron (3 EUR) / segment / persoană.
Fare Lock este disponibil pentru rezervările realizate cu mai mult de 7 zile înainte de data plecării sau cu data primului zbor în cazul unui zbor dus-întors
Serviciul poate fi utilizat pentru rezervări de zbor de dus/sau zbor de întoarcere şi pentru mai mulți pasageri. Zborurile selectate, precum și numele sau numărul de pasageri nu pot fi modificate în raport cu tariful garantat după plata Fare Lock.
Pentru a finaliza rezervarea la prețul garantat de Fare Lock, clienții WIZZ vor trebui să plătească întreaga sumă a tarifului cu cardul sau folosind creditul din contul lor, în termen de 48 de ore, prin accesarea paginii My Bookings.
Dacă rezervarea nu a fost finalizată în 48 de ore de la utilizarea serviciului Fare Lock tariful rezervat va fi anulat automat. Zborurile selectate cu Fare Lock nu vor fi vândute și prețul nu se va schimba timp de 48 de ore
Serviciul are un preț fix, indiferent de zbor, perioadă sau pachet ales.
George Michalopoulos, Wizz Air Chief Commercial Officer a declarat: „Noul serviciu lansat astăzi elimină orice grijă din procesul de rezervare, oferindu-le pasagerilor 48 de ore pentru a-şi finaliza achiziția. Urmând anunțul nostru recent privind gratuitatea bagajelor de mână, vom continua să ne concentrăm asupra modalităților de a veni și mai bine în întâmpinarea nevoilor călătorilor noștri.” (Sursa: Digi24)