MOTIVUL pentru care E.ON intervine greu la avariile din cartiere

Dimineața zilei de miercuri, 2 noiembrie 2016 a trecut la Primărie cu o ședință lărgită la care au luat parte doi reprezentanți pe Botoșani ai companiei de furnizare a energiei electrice E.ON Moldova și mai mulți șefi ai municipalității, în frunte cu viceprimarul Cosmin Andrei. 

 

În urma discuțiilor care au avut loc s-au stabilit o serie de măsuri clare prin care furnizorul de servicii să intervină pentru remedierea avariilor atunci când apar dar și pentru o colaborare mai strânsă cu reprezentanții Primăriei. 

”Am convenit la modificarea unor proceduri care să conducă la rezolvarea defectelor care apar pe rețeaua de iluminat public astfel încât confortul cetățenilor să crească. Am avut parte de o atitudine constructivă, discuția cred că va conduce până la urmă spre rezolvarea cât mai rapidă a defectelor care sunt comunicate atât de către cetățeni cât și de colegii mei care lucrează pe compartimentul de specialitate de la Primărie”
Cosmin Andrei, viceprimarul municipiului Botoșani

Iar motivul pentru care echipajele de intervenție ajung greu la avarii ar fi demersurile birocratice care trebuie urmate. 

”Solicită aviz de la Primărie, Primăria emite aviz după care intervin pe rețeaua de transport și acest lucru poate fi soluționat în alte feluri, cu o comunicare mai bună cu colegii mei din departamentele de specialitate astfel încât să intervină direct apoi să solicite aviz de la municipalitate, așa cum de altfel fac și celelalte companii care intervin în situații de urgență și aici mă refer la Nova Apaserv și E.ON Gaz”
Cosmin Andrei, viceprimarul municipiului Botoșani

Negocierile privitoare la preluarea rețelei de iluminat public de la E.ON au fost suspendate din cauza lipsei de bani.