Medici și asistenți cercetați după dispute cu pacienți și colegi, au fost trimiși la „cursuri de bună purtare”

Mai multe reclamații au fost înregistrate la Consiliul de Etică din cadrul Spitalului Județean „Mavromati”.

 

Personal medical pârât de pacienți sau de colegi

 

În timp ce unele reclamații au fost deja soluționate, altele sunt încă în lucru. Au fost reclamate atât cadre medicale cât și personal auxiliar. Respectivii angajații au fost reclamați de către pacienți sau chiar de propriii colegi.

 

De cele mai multe ori nemulțumirea este legată de compartamentul personalului de pe mai multe secții. De la începutul anului 2021 s-au depus sesizări pentru angajații de la Unitatea de Primiri Urgențe (UPU), ATI, Compartimentul de Primiri Urgențe de la Secția de Pediatrie, Chirurgie. Au fost înregisrate opt astfel de plângeri.

 

Iar într-un caz Consiliul de Etică al celei mai mari unități medicale din județ a constatat că reclamația unei paciente se confirmă.

 

Aceasta s-a arătat nemulțumită că nu i s-au predat la externare hainele sale precum și modul cum i-a vorbit personalul medical.

 

Angajați trimiși la cursuri

 

În consecință, Consiliul de Etică a hotărât ca angajații spitalului să urmeze cursuri de comunicare.

„S-a propus organizarea de noi cursuri de comunicare în cadrul cărora personalul unității, care interacționează cu paciențiii, să fie instruit cu privire la reguli concrete de conduită în relația cu pacienții/aparținătorii”,

se arată în avizul Consiliului de Etică

 

De altfel, și în chestionarele de satisfacție unii pacienți s-au arătat nemulțumiți de  compartamentul unor cadre medicale. Cele mai multe critici la adresa angajaților din Sănătate sunt exprimate însă în mediul online, botoșănenii preferând să nu depună o reclamație oficială în acest sens.

 

De ce anume?

 

Cei mai mulți susțin că în ciuda sesizărilor nu s-ar lua nicio măsură.

 

DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:

download from google play download from apple store