KFC îi ia fața gigantului McDonald’s. În urma unei investiții impresionante, KFC inaugurează un restaurant într-o regiune unde McDonald’s nu are niciun punct de lucru.
KFC continuă procesul de extindere și investește 400.000 euro pentru inaugurarea primului restaurant din Botoşani. Astfel, rețeaua de restaurante ajunge la 69 de unităţi, consolidându-și prezența la nivel naţional, anunță compania.
Noul restaurant din Botoşani este situat la parterul Centrului Comercial Stop Shop Botoşani şi are o suprafaţă de 432 mp, având același design specific KFC și fiind dotat cu echipamente de ultimă generație. Sistemul de comandă tip fusion, disponibil și în această nouă unitate, permite cea mai mare viteză de servire a clienţilor, de aproximativ 60 de secunde.
Odată cu această deschidere, au fost create 60 de noi locuri de muncă. Printre beneficiile de care se bucură noii angajați se numără posibilitatea de a obține un post fără experiență în prealabil, cursuri de calificare și posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniu, dar și un program flexibil – adaptat necesităților fiecăruia, bonusuri de fidelitate și creșteri salariale corelate cu vechimea.
Noua locație KFC este deschisă de luni până duminică, în intervalul 9:00 – 22:00. Inaugurarea restaurantului din Botoşani continuă strategia KFC, aceea de a fi prezenţi în cât mai multe oraşe din ţară și de a le oferi consumatorilor cele mai delicioase și proaspete preparate, pregătite în fiecare zi în restaurante, de către bucătari, după rețeta secretă a colonelului Sanders.
„Planurile noastre de extindere continuă și în 2018, astfel suntem mândri să anunțăm cea mai nouă deschidere: primul restaurant KFC din Botoșani. Considerăm această inaugurare o mutare strategică în dezvoltarea continuă a rețelei de restaurante și ne bucurăm să vedem cum, pe zi ce trece, ajungem din ce în ce mai aproape de consumatorii noștri. Începând de astăzi, îi așteptăm cu drag în Botoșani pe toți care vor să se bucure de gustul inconfundabil al produselor noastre, de toate inovațiile, ofertele noastre și de puiul #pebune, proaspăt preparat în restaurant, în fiecare zi”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC pentru ziarul Bugetul.