În cadrul ședinței ordinare de Consiliu Local, imediat după adoptarea bugetului pe anul acesta s-a votat și organigrama aparatului de specialitate al primarului.
Propunerea organizatorică din punctul de vedere al resursei umane viza inclusiv înființarea unui compartiment nou care va funcționa în cadrul Direcției de Servicii Publice și va prelua o parte din atribuțiile care au fost la Locativa.
Este vorba despre Compartimentul Intervenții Fond Locativ care va avea șase posturi de execuție.
Prin înființarea acestei structuri se reorganizează și Serviciul Intervenții Edilitare care are în schema de personal 34 de posturi și gestionează locurile de joacă sau câinii fără stăpân.
Revenind la compartimentul nou înființat, acesta va avea posturi precum:
De asemenea este necesară alocarea unui post de inspector de specialitate pe domeniul economic care să gestioneze cheltuielile privind materialele de construcții precum și alte activități financiar – contabile.
„Responsabilitățile stabilite în cadrul posturilor enumerate mai sus nu se regăsesc într-o altă structură organizatorică, deoarece Direcția Servicii Publice - Botoşani nu a mai desfăşurat astfel de activități. Atribuțiile, sarcinile şi responsabilitățile personalului din cadrul acestei activități, prin conţinutul şi natura lor sunt legate doar efectuarea lucrărilor de reparații curente a fondului imobiliar, necesare pentru a menține bunurile imobiliare în stare corespunzătoare de întrebuințare pe toată durata locațiunii”, se arată în conținutul proiectului de hotărâre.
Posturile urmează a fi scoase la concurs în cel mai scurt timp, având în vedere că la începutul lunii verii ar urma să fie închis procesul de dizolvare al societății Locativa.