Grupul care deține una dintre cele mai mari fabrici din Botoșani are director nou care vrea... „More space for elegance”

Grupul Seroussi, căruia îi este afiliată și fabrica Serconf din Botoșani, anunță numirea lui Andrei Bușoi în funcția de director General. Ținutele marca Seroussi ajung anual în țări precum Canada, Ungaria și Republica Moldova.

 

Noul conducător, experiență de 15 ani în industria de fashion


Cu o istorie de 23 de ani pe piața românească de modă masculină, brandul Seroussi face parte din portofoliul grupului cu acelasi nume, un joint venture româno-canadian care mai deține și trei fabrici de confecții în Romania, doua în Odorheiul Secuiesc și una în Botoșani, Serconf.


Noul Director General Seroussi, Andrei Bușoi, vine cu o experiență de peste 15 ani în industria de fashion, de pe poziții de top management pentru România, dar și pentru Slovenia, în calitate de Director de Vanzari si Operatiuni în cadrul grupului Montecristo, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Europa Centrală.


„Noua poziție îmi oferă ocazia de a duce mai departe povestea brand-ului Seroussi, de a deschide și dezvolta noi parteneriate, de a fructifica noi oportunități de business și de a lansa noi colecții care să ofere din ce în ce mai mult spațiu pentru eleganță în viața bărbaților din România. Unul din obiectivele mele este crearea unei linii Smart Casual care sa completeze oferta actuala a brandului Seroussi”,


Andrei Bușoi, General Manager Seroussi.

 

Vrea mai multe magazine și dezvoltarea comerțului online


Sub sloganul „More space for elegance”, noul CEO își dorește să orienteze brandul Seroussi în 2022 către o imagine fashion înnoită, mai proaspătă, cu un stil mai versatil și colecții care trec prin toate fațetele stilului masculin, de la ținutele smart casual, până la costumele de ceremonie.


De asemenea, pe lângă cele 10 magazine actuale din București și din țară, și-a făcut planuri pentru extinderea rețelei proprii de desfacere, astfel încât hainele produse în propriile fabrici să ajungă în mod direct la clienți, care să beneficieze și de o experiență de brand completă.


”Un alt obiectiv important pentru perioada următoare este planul de marketing digital pentru dezvoltarea magazinului online Seroussi, o componentă din ce în ce mai importantă a pieței de fashion, mai ales în contextul restricțiilor generate de pandemie”,


Andrei Bușoi, General Manager Seroussi.


Seroussi targetează segmentul premium al pieței de modă din România și s-a impus ca un brand dedicat atât bărbatului modern, rafinat, dar și celui cu gusturi clasice. Toate creațiile Seroussi sunt fabricate 100% în România, folosind exclusiv stofe de calitate premium, aduse de la cele mai renumite țesătorii din Europa, în special din Italia, precum Cerruti, Reda, Marzotto, Marlane, Comero, Zignone, Tollegno și Paulo de Oliveira din Portugalia.

 

De la Lotul Paralimpic la... Oscar


Seroussi continuă, de asemenea, să se implice în proiecte artistice și de responsabilitate socială. Astfel, brandul a avut onoarea de a sponsoriza Lotul Paralimpic Român asigurând vestimentația de prezentare a sportivilor paralimpici la ceremoniile de deschidere și închidere a jocurilor Paralimpice de la Tokyo 2020.

Tot anul acesta, ținute marca Seroussi pot fi admirate în pelicula hollywoodiană The Protege, cu Michael Keaton și Samuel L. Jackson în rolurile principale. Seroussi a fost, în 2019, și ținuta selectată de unul dintre câștigătorii premiilor Oscar, Sam Davis, în cadrul ceremoniei de decernare.