Gata strip-mall -ul de 3 milioane, inaugurare cu branduri care au făcut furori - GALERIE FOTO

Al doilea municipiu al județului are de astăzi strip-mall. Lucrările la noul concept de complex comercial, despre care analiștii pieței imobiliare din România cred că va înlocui în câțiva ani actualul tip de mall, au fost finalizate.

 

Patru plus unu branduri

Astfel, astăzi la ora 15:00 este programată o inaugurare cu oficialitățile din Botoșani și Dorohoi, pentru ca joi, la ora 9:00, să își deschisă porțile pentru publicul larg.
”Retail Park Nest Dorohoi” este situat pe bulevardul Victoriei nr.120, aproape de ieșirea spre Botoșani, mai exact lângă Penny Market.
Centrul comercial seamănă cu cel construit lângă Kaufland Botoșani. Sunt cinci magazine dispuse pe orizontală și o parcare generoasă. Săptămâna aceasta își vor începe activitatea Altex, Deichmann, TXM și Pepco, urmând ca în noiembrie în parcul de retail să intre și danezii de la Jysk, ultimele două companii bucurându-se un mare succes în primul an de activitate de la Botoșani.


3.000 de metri pătrați


este suprafața totală închiriabilă a strip-mall - ului.

 

Acesta dispune și de o parcare de 115 locuri.

 

”Stăpânim conceptul acesta de parc de retail şi intenţionăm să îl multiplicăm în România”



„Am ales să deschidem primul parc de retail sub conceptul Nest în Dorohoi, pentru că aici am dezvoltat deja un proiect de succes pentru Penny Market. Stăpânim conceptul acesta de parc de retail şi intenţionăm să îl multiplicăm în România în cât mai multe locaţii. Lucrăm deja la câteva proiecte în ţară”, a spunea în luna iunie Andrei Raţi, Country Manager RC Europe în România, citat de Ziarul Financiar.


Lucrările la ”Retail Park Nest Dorohoi” au durat jumătate de an și s-ar fi putut termina mai rapid, numai că și cehii s-au lovit de problema generală a României:au întâmpinat dificultăți în a găsi oameni dispuși să muncească.

 

Model european

Conceptul funcţionează cu succes peste tot în Europa, reprezentanţii dezvoltatorului ceh mizând pe acest lucru şi pentru piaţa locală.
Cehii de la RC Europe dețin în afara României șase astfel parcuri de retail, construite adiacent unor supermarketuri, cu o suprafață totală de în 20.000 de metri pătraţi. Concomitent cu investiția de la Dorohoi, au lucrat la altele două în Serbia.
La începutul verii presa economică din România a avansat suma de 3,2 milioane de euro ca investită la Dorohoi, care de la fața locului pare totuși exagerată.

 

 

DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL
 

 

download from google play download from apple store