Fraudele online în creștere la Poștă: Niciodată nu solicităm date și plăți prin SMS

Poșta Română avertizează clienții să nu acceseze link-uri din SMS-uri și e-mailuri suspecte și să nu ofere detalii personale și financiare.

 

Nu accesați link-urile și nu oferiți detalii legate de adresă, e-mail sau număr de telefon. Cel mai probabil este o tentativă de fraudă.

 

„Sunt două explicații pentru situația aceasta. Pe de-o parte, Poșta Română este printre cele mai cunoscute branduri din țară și atunci este foarte ușor pentru cineva să apeleze la această siglă pentru a câștiga încrederea celui vizat. Pe de altă parte, este un mod foarte ușor pentru persoane rău intenționate de a face bani”, explică Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.


Niciodată nu solicităm date și plăți prin SMS


Marea întrebare este acum dacă Poșta Română trimite SMS-uri de vreun fel către cei cu care lucrează?

 

„Sigur că da, compania folosește acest mod de a interacționa cu clienții, SMS-uri, e-mailuri, dar fără excepție au ca scop informarea. Informăm clienții că este livrat un colet sau că este o problemă cu un colet, dar niciodată nu solicităm date și, cu atât mai puțin, plăți prin link-uri”, a mai spus Valentin Ștefan, potrivit stirileprotv.ro