Activitățile se desfășoară online.
Una dintre cele mai importante probleme ale secolului XXI este violența, cu alte cuvinte „agresiunea”. Chiar dacă trăim într-un timp modern și totul s-a schimbat și s-a îmbunătățit foarte mult pentru viața noastră, ceva este totuși la fel ca violența.
Din păcate, este dificil să pretindem că violența nu are niciun loc în lumea noastră modernă, dimpotrivă, face parte încă din viață. Doar formele și tipurile sale s-au schimbat.
În aceste zile, agresiunea devine din ce în ce mai frecventă în diferite moduri, prin afectarea multor oameni din lume. Acest caz afectează viața oamenilor în multe feluri, cum ar fi viața de zi cu zi, educația, interacțiunile sociale cu ceilalți și sănătatea fizică și mentală. De aceea câștigă mai multă importanță de depășit.
Acest proiect se derulează în cadrul Actiunii KA1 Proiecte de mobilitate, Educație Școlară, din cadrul Programului Uniunii Europene Erasmus+.Activitățile din etapa a doua a proiectului, se desfășoară în săptămâna 26-30 aprilie 2021 și 17-21 mai 2021, în sistem on line pe platforma zoom, cu participarea a 190 de elevi și profesori,pe module, împreună cu școli din Estonia, Turcia, Polonia și Lituania.
Activitățile sunt interactive, pornind de la intercunoașterea participanților, jocuri interactive pe https://kahoot.com, postere cu mesaje anti-bullying pe https://ro.padlet.com
Echipa de profesori din cadrul liceului ”Demostene Botez”, formată din 8 cadre didactice:director prof Grădinaru-Vranciu Cristina, dir.adj prof Anișoara Ciubotariu, prof. Ionescu Ana, Aiacoboaie Anca, Ștențel Micaela,Costică Simona, Gania Cătălina împreuna cu cei 94 de elevi cu vârste între 12-16 ani au realizat comunicarea interculturală a cetățeniei europene, incluziunea socială pentru creșterea gradului de conștientizare împotriva bullying-ului.
Mulțumim de asemenea dnei inspector , prof. dr. Rodica Mighiu din cadrul ISJ Botoșani pentru sprijin și colaborare, au transmis reprezentanții liceului într-un comunicat de presă.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL: