(P) Dacă în octombrie 2018 a fost lansată în Paris, la cel mai mare târg din lume, în 2019 a venit rândul prezentării noii game de produse la Koln.
În orașul german se desfășoară de sâmbătă și până astăzi Târgul Anuga.
Este găzduit de Complexului Expozițional Koelnmesse, al cincilea ca mărime de pe Pământ.
Are o capacitate de circa 7.400 expozanți, iar printre aceștia, într-o companie selectă, se regăsește și grupul de firme ”Prodalcom” din Botoșani.
Aceasta și pentru că după relansarea Voronskaya în trei variante - Classic, Organic și Platinum – conducătorii business-ului plecat din Vorona în urmă cu 26 de ani, țintesc tot mai mult piața externă.
Tocmai de aceea în interval de un an echipa Prodalcom a semnat a doua prezență la un târg de anvergură planetară.
Reprezentanții companiei sunt convinși că prin astfel de acțiuni pot pune în valoare calitatea și design-ul produselor din portofoliu lor și pot intra în atenția distribuitorilor și a marilor lanțuri de magazine la nivel mondial.
De altfel, începând din 2018 brandurile ”Voronskaya”, ”Ștefan cel Mare” și ”Vorona” se regăsesc deja în supermarketuri din Spania, Italia și Franța după perfectarea unor contracte de export.
Revenind în Germania, trebuie spus că Târgul Anuga este considerat unicat fiindcă nicăieri în lume nu se întrunesc cererea și oferta atât de eficient și la un nivel atât de ridicat de calitate. Anuga adună practic 10 târguri sub același acoperiș: Fine food, Chilled food, Meat, Frozen Food, Dairy, Bread and Bakery and Hot Beverages, Drinks, CateringTec, RetailTec, Organic.
Timp de cinci zile, tendințele alimentare, de băuturi și inovații tehnologice sunt expuse la acest eveniment.
Târgul Aunga are o tradiție de aproape un secol.
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL