Directorul de la Kaufland, început de carieră cu mopul în mâini prin magazine

Și-a început cariera în retail în urmă cu peste 15 ani, în cadrul discounterului Lidl din Grupul Schwarz, iar mai apoi a făcut parte din departamentul de vânzări la nivel internaţional, lucrând pe tot cuprinsul Europei. 

 

De la dat cu mopul la director

 

 

Este vorba despre  Marco Hoessl, care în retail a ajuns, în urmă cu un deceniu şi jumătate, printr-o coincidenţă. La 30 de ani lucra în managementul pe zona de asistenţă medicală şi povesteşte că aproape fiecare zi venea la pachet cu o veste proastă. Chiar dacă era conştient de faptul că acesta e cursul firesc al vieţii, îi era greu să fie el cel care le dă oamenilor veşti proaste. 

 

„Aşa că am văzut într-o zi, într-un ziar, un anunţ de angajare la Lidl (în Germania — n. red.). Mi-am actualizat CV-ul şi l-am depus. Spre surpriza mea, m-au angajat. Aşa că primul lucru pe care l-am făcut în retail a fost să dau cu mopul. Şi nu îmi e ruşine să spun asta.”

 

Ulterior, pas cu pas a avansat

 

După o perioadă de activitate ca director de logistică al Lidl, a activat şi pe partea de conducere naţională de vânzări în România.

 

A fost timp de trei ani activ în poziţia de director regional Lidl iar apoi a avut ocazia să treacă la Kaufland, în departamentul de vânzări internaţionale. 

 

 

A plecat la Kaufland

 

El a preluat conducerea operaţiunilor Kaufland România în 2015, iar un an mai târziu a fost numit şi la conducerea operaţiunilor Kaufland Republica Moldova. Marco Hoessl vorbeşte limba română şi îi place să trăiască aici, unde şi-a făcut deja mulţi prieteni printre localnici.

 

 Executivul meditează în fiecare zi, pentru că, spune el, acest exerciţiu îl ajută să aibă claritate şi să aprecieze ce contează cu adevărat, iar pe lângă meditaţie, este pasionat de călătorii şi de ideea de a explora, potrivit businessmagazin.ro

 

 

„Sunt un om simplu, care munceşte mult – poate prea mult,  se bucură de familie, ​face sport pentru că îi place mâncarea românească, şi meditează”, se descrie Marco Hoessl, CEO Kaufland România şi Republica Moldova într-o frază. 

 

Când era copil, executivul nu îşi aminteşte ce dorea să devină la vârsta maturităţii. 

 

„Nici nu cred este important ce ai vrut să devii, ci mai degrabă cine ai devenit.”

 

Click AICI pentru articolul integral