Directorul AJOFM neagă sabotajul online: S-a stricat un switch

Directorul executiv al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) neagă acuzațiile de sabotaj informatic care i se aduc de către sindicatul salariaților instituției.

 

După cum v-am informat în cursul acestei zile, Prefectura a înființat o comisie de control pentru a vedea dacă se confirmă faptul că începând cu data de 16 martie lipsește accesul la aplicațiile informatice, inclusiv la corespondența online.


Teodor Dimitriu susține că nu este vorba despre o acțiune premeditată și că a fost nevoie de intervenția Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS), care la sfârșitul programului de lucru de miercuri ar fi deblocat aplicațiile.


”Acum funcționează. Eu nu sunt informatician, că dacă aș fi fost rezolvam eu. Sunt salariații agenției care pot să se ocupe de așa ceva. Eu, dacă știam, mă ocupam eu. A venit săracul om de la STS și a stat aici, chiar dacă nu era obligația lui, să rezolve problema”,


Teodor Dimitriu, director AJOFM Botoșani.


Aceasta a adăugat că de la ora 6:00 a acestei zile s-a ocupat cineva permanent de soluționarea problemei.


”Eu nu am putut să boicotez cu absolut nimic. Într-adevăr, s-a stricat un switch și nu s-a putut lucra pe aplicație”,


Teodor Dimitriu, director AJOFM Botoșani.


Sindicatul agenției a tras un semnal de alarmă, arătând că este vital ca sistemul informatic să funcționeze întrucât nu se pot efectua plățile esențiale, precum șomajul tehnic sau subvenția către angajatori.

 

 

DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL