Cum arăta Sebastian Dobrincu la 19 ani, când nu era atât de faimos în România - FOTOGALERIE

În urmă cu 5 ani, tânărul milionar avea o viziune diferită, dar și un alt look.

 

Ajuns la vârsta de 23 de ani, Sebastian Dobrincu se bucură de succes în afaceri și în America, dar și în România.

 

Într-un interviu pentru Pro TV din anul 2018, Sebastian Dobrincu era la începutul afacerilor sale în America. Era în Silicon Valley și la nici 20 de ani, el trăia deja visul american. El reușise deja mai multe proiecte în IT care îl propulsase fulgerător pe culmile afacerilor. Avea părul decolorat și era mai slab. Obișnuia să poarte haine lejere, cu excepția momentelor când participa la evenimente. Atunci alegea haine elegante, cămăși deschise la culoare.

 

Deși avea parte de succes în America, tânărul se gândea la România, țara în care nu excelase pe atunci, scrie Libertatea.

 

„Pot începe companii mari și pot începe idei mari aproape de oriunde din lume, în ziua de azi. Da, chiar și din România, mai ales din România, unde avem talent tehnologic neexploatat”, spunea el.

 

Pe atunci, el își permitea o chirie de 15.000 de dolari pe lună într-un apartament cu 3 camere aflat chiar în centrul orașului Silicon Valley.

 

Acolo avea dormitorul, dar și birourile. De mic, el a strâns bani din site-uri și la 16 ani călătorea în California pentru a se întâlni cu Tim Cook, director general la Apple, și Mark Zuckerberg.

 

El a evoluat mult, a avut succes în America, căci la școala din România a fost exmatriculat, înainte de Bacalaureat.

 

El se bucură acum de succes peste Ocean, dar și la noi în țară, a fost investitor la „Imperiul leilor”, emisiunea de la Pro TV.

 

Născut în Botoșani, Sebastian Dobrincu, jurat la „Imperiul leilor”, este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack.

 

El a intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în Statele Unite ale Americii.

 

Când era foarte mic, el a învățat singur programarea, astfel că acum, la 23 de ani, are mare succes în acest domeniu.

 

După Storyheap, el a dezvoltat alte două proiecte, Brandmates și Owlmetrics, cu scopul de a ajuta brandurile să folosească statistici pentru a-și crește prezența în social media, ceea ce duce la dezvoltarea afacerilor.