Chestionare de satisfacţie împărţite bolnavilor din spitalele botoşănene

 

Luni, 17 iunie 2013 în jurul orelor 11:00 Spitalul Judeţean Mavromati a fost gazda unei întâlniri la care au participat pe lângă şefii unităţii şi cei de la toate secţiile şi compartimentele instituţiei medicale, inclusiv de la Săveni şi Darabani. Scopul acestei şedinţe a fost în principal referitor la efectuarea unui sondaj de opinie în rândul bolnavilor cu privire la calitatea actului medical.
Pentru realizarea acestuia, reprezentanţii Casei de Asigurări de Sănătate au trimis către conducerea Spitalului Judeţean o serie de chestionare pentru a fi împărţite pe toate secţiile, bolnavilor. „Casa de Asigurări de Sănătate a trimis chestionare de satisfacţie a pacientului, 200 de chestionare care au fost împărţite secţiilor şi compartimentelor pentru a fi completate de pacienţii internaţi în regim de spitalizare continuă pentru a vedea gradul lor de satisfacţie, problemele şi nemulţumirile pe care le au” a declarat Ioan Asaftei, directorul adjunct al spitalului.
Potrivit conducerii unităţii spitaliceşti chestionarele au ca scop evaluarea calităţii serviciilor medicale şi depistarea nemulţumirilor pe care pacienţii le au, în vederea îmbunătăţirii acestora pentru a putea oferi îngrijiri medicale de o calitate mult mai bună.
CITEŞTE:
 Rezerve "de câţiva lei" la spital cu duş, frigider şi televizor propriu