Cel mai mare complex comercial din Botoșani și-a majorat veniturile din chirii cu 12% anul trecut, depășind limita a 8 milioane de lei. Datele au fost făcute publice de compania care administrează Uvertura Mall și care preconizează continuarea creșterii și în acest an.
În aceste condiții profitul a crescut până la 1,8 milioane de lei, un plus de 8% față de anul precedent.
Printre chiriași se regăsesc branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher și Pepco.
”Estimăm un număr de peste 3,5 milioane de vizitatori în anul 2020, iar motorul acestei creșteri va fi și dezvoltarea zonei de leisure și entertainment. În acest scop, am perfectat cu colaboratorii noștri deschiderea unei zone de gaming și realitate virtuală, dar și, în perspectivă apropiată, deschiderea unei zone de lasertag”,
Boris Titov, shopping center manager Uvertura Mall.
În 2019 Uvertura Mall a intrat în reorganizare judiciară după ce vreme de patru ani s-a aflat în insolvență. Managerii centrului au reușit să blocheze intenția administratorului judiciar și a principalului creditor, Banca Transilvania, de vânzare a centrului comercial, reușind rezultate financiare bune, care au permis ieșirea din insolvență.
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL