KFC România semnează un nou parteneriat pe piaţa de retail şi distribuie celebrul sos cu usturoi Glenn în cadrul unei alte mari reţele de magazine.
Lanţul de magazine Kaufland va pune pe rafturi permanent sosul cu usturoi de la KFC în toate magazinele din ţară. Kaufland România deţine în prezent 121 de magazine la nivel naţional.
Cu peste 9 milioane de unităţi vândute anual în toate restaurantele KFC din România, sosul cu usturoi este unul din cele mai populare produse. Anul trecut, KFC a decis să lanseze sosul în reţeaua de magazine Lidl, pentru ca în acest an să extindă oferta şi în magazinele Carrefour şi, mai nou, în Kaufland.
„Anul trecut am luat decizia îndrăzneaţă de a testa piaţa de retail cu un produs star, unul dintre cele mai populare în restaurantele KFC. Rezultatele bune pe care le-am avut de la lansarea produsului, prin încheierea unor parteneriate strategice cu cei mai mari jucători de retail de pe piaţă, ne-au încurajat să mergem şi mai departe cu planul de a lista sosul cu usturoi în cât mai multe unităţi de vânzare din România. Astfel, anunţăm noul nostru partener – Kaufland România, alături de care vom dezvolta acest proiect şi vom aduce produsul mai aproape de consumatori”, a spus, citat de Adevărul, Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group.
Produsul este disponibil în recipiente de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC". Sosul cu usturoi este un produs dezvoltat exclusiv pentru fanii KFC din România şi lansat în urmă cu peste 20 de ani, încă de la deschiderea primului restaurant din ţară. Conform studiilor de piaţă, sosul cu usturoi este cel mai apreciat ingredient în reţetele KFC.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL: